´

Stress fredag

Publicerad 2012-10-05 20:48:21 i Allmänt

Urmysig fredag och jag ångrar att jag var hemma från skolan igår. Missade sånt där kul.. Och kanelbullarna vi fick.
Missar alltid roliga saker när man för en gångsskull är borta!!

Skitsamma det är fredag nu och jag mår super!
Myskväll med älskling och familjen med en bastu.
Nu ligger vi i sängen och frossar i chips och Simpsons.

Lyckades låsa in alla mina saker i skåpet idag, ja inklusive nycklarna. Var nära på att inte få ut något av det innan hemfärd. Men såklart att jag fick hem allt jag behövde men nu behöver jag ett nytt lås..
Ha en underbar helg allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela