´

Lördag..söndag?

Publicerad 2012-09-08 16:24:55 i Allmänt

Svårt att hålla koll på dagarna tycker jag. När jag sa hejdå till Christoffer innan idag sa jag "hör av dig om hur du gör imorgon" (bussen till skolan menade jag) men jag menade förstås inte imorgon utan på måndag. Har trott att det är söndag hela dagen av någon knasig anledning. 

Hade det väldigt mysigt igårkväll, gick till ica och köpte hem lite gott sen låg vi bara i sängen och kollade på tv. 
Ska fixa lite med praktikuppgiften så den blir klar sen fixa klart mina hörlurar, snart kommer även min bror, Emelie, Jasper och Emelies pappa på besök. Längtar till maten haha... Mammas potatisgratäng <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela