´

Random shit

Publicerad 2012-09-23 18:55:17 i Allmänt

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för dålig uppdatering. Men det är söndag och man var uppe lite senare än vanligt igår och bara för det blir man hängig som med bakfylla (utan en enda droppe alkohol dessutom.) 
 
Vaknade hos Nelly idag, låg och tryckte i sängen ett tag sen gick vi till ica och sen vidare till pizzerian och åt lite. Åkte hem sen och sydde in byxor, duschade och packade väskan. Nu sitter jag död och funderar om jag egentligen vill gå på första studentfesten på torsdag.. Vilket dilemma. Jag känner inte för det men ändå så gör jag det ja men det här är toppen. Betala 100 spänn för en biljett och sen inte ens gå? Värt det eller? 
Tråkigt tema också, charter.. Woowop. 
Nä men sluta klaga. 
Imorgon har vi spexfoto, sista klassfotot NÅGONSIN- gött? 
Får ta och se om det finns nått att göra, annars klär jag av mig och lägger mig till rätta i sängen. 
Ha en fortsatt bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela