´

Allt och ingenting

Publicerad 2013-04-27 15:00:10 i Allmänt

Lördag igen, det känns riktigt skönt med långhelg. Jag är ledig måndag,tisdag och onsdag!

Jag körde hem Christoffer innan så jag kunde få hem min klänning igen nu när mamma och jag ska börja kolla balfrisyrer.

Ikväll ska jag nog unna mig en bastu och umgås med mina föräldrar.

Känns lustigt att pojkvännen åker till Prag en vecka, jobbigt för både min och hans del men han får det ändå bättre än mig ;)
Haha!
Hoppas att alla mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela