´

Supersöndag

Publicerad 2013-02-10 18:17:28 i Allmänt

Finns det någonting bättre än att spendera de första minuterna på morgonen genom att ligga och kolla på sin kärlek som ligger några få centimeter ifrån? Han är för fin.

Gjorde pannkakor till frukost idag, jag är allt för duktig ibland! Gick upp på rummet sen och kollade tv som vanligt och sen åt vi mat. Tog en tupplur på ca femton minuter, eller Christoffer gjorde det, söt.

Jag har precis färgat ögonbrynen och för första gången blev de faktiskt väldigt svarta!
De är lite (väldigt) ojämna men det går att lösa på några sätt.

Hoppas alla har haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela