´

Tipsar: Ögonbryn

Publicerad 2013-02-04 11:04:38 i Emeilia säger sitt

Hallå på er igen! Det blev en kort dag i skolan, ca en timmes lektion sen hem igen haha. 

Jag tänkte ge er ett litet tips som faktskt har hjälpt mig och dessutom någonting som jag har kommit på själv.. Men sen vet jag inte om det hjälper er men jaja det är en annan femma! 

Till er som känner att ni inte har några ögonbryn..

1.
 Ta någon bra ansiktskräm, eller hudkräm som mjukar upp huden ni  vet. Jag använder mig ac Yves Rocheres camomille kräm, fungerar till hela kroppen! 
2. Gör som alltid, smörj ansiktet med den. 
3. "Massera" in krämen i ögonbrynen och "kamma" hårstråna uppåt så att de står uppåt.
 4. Upprepa detta varje gång du smörjer in ditt ansikte, helst två gånger / dag. 
Såhär har jag gjort någon månad nu och det har faktiskt hjälpt utan att man tänkt på det. Kanske är så att man får igång blodcirkulationen så att håret börjar växa mer?? Haha nä jag vet inte. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela