´

Veckans tredje träning

Publicerad 2013-02-07 17:19:32 i Allmänt

Väntar på att maten ska smälta lite innan jag kör på med den tredje träningen för den här veckan. 
Jag antar att jag har varit så trött och hängig på grund av att jag inte har rört på mig någonting alls de senaste månaderna så jag hoppas på att jag märker skillnad på både humör och pigghet! 

Det känns skönt att jag har kommit igång lite igen i alla fall! Så länge jag intalar mig själv att det kommer kännas skönt och bra efteråt så går det perfekt! Även om det inte är de allra mest bästa träningspassen SÅ GÖR JAG NÅGONTING och det är det viktigaste! 

Så jag hoppas att ni andra också tänker så :))! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela