´

Allt prat om dessa äpplen

Publicerad 2013-01-30 20:52:19 i Allmänt

Tänkte tränat ikväll men det blev inte så för att maten blev så sen och för att jag fastnade vid Tvn :/ men men jag tränade igår! Highfive!

Ligger och kollar på Sveriges mästerkock och äter äpple, äpplet var en besvikelse för det var mellan hårt och lite mjöligt.. Jag vill ha mina äpplen hårda och saftiga (ojoj villet hjärnsläpp jag fick... Ni vet när man har sagt/läst ett ord många gånger så ser det / låter det konstigt..? Det hände just mig med ordet äpple..)
Nåväl, har ett glas citronvatten till också, hur nyttig låter jag inte?? Inte nog med det så åt jag kyrkligsallad idag med ananas, sallad, lite pasta, gurka och tomat, galet gott var det allt.

Ska snart sova så man orkar med alla jäkelskap på förskolan imorgon! Skoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela