´

Besvikelse

Publicerad 2013-01-10 18:16:49 i Allmänt

Hallå på er. Vilken jävla dag det blev för mig.
Jag har inte varit på praktiken på över en månad så idag var första gången på den tiden som jag skulle dit.

Börjar med att jag vaknar 10 över åtta vilket innebar att jag hade femton minuter på mig att äta, sminka mig, klä på mig, borsta tänderna och ta ut cykeln och cykla ner.
Lyckades jag? Japp. Men det var stressigt.

Kommer ner dit och min lins börjar skava som fan. Ville ta ut den men kunde inte pga att jag inte hade någon linsbehållare.

Var ute, frös sönder.

Fick mat - soppa (vilket jag avskyr)

Gick tidigare till doktorn. Var inte riktigt botad från min förra sjukdom så fick ny medicin.

Åkte till stan- mådde sämst. Tror feber är på G igen.

Kom hem åt mat - soppa.......

Fick återbud från sovaöver kompis imorgon, blev ledsen.

Ja vad mer kan bli tokigt idag? Hoppas ingenting för jag orkar inte riktigt med det.
Ska förmodligen va hemma från skolan imorgon så jag inte blir sjuk inför lördag när vi ska fira min underbara pappa.


Hoppas att ni har haft en bättre dag än mig. Dock var det fantastiskt på praktiken!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-01-10 19:43:59

Jag ska ju fortfarande komma..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela