´

Känslomässigt hit och dit

Publicerad 2013-01-06 21:31:40 i Allmänt

Hallå på er! Jag är känslomässig just nu. Insåg innan att jag har så otroligt fina vänner som bryr sig så mycket så man nästan får spader på dem :) Ursöta. Inte nog med att mina vänner är fina och ursöta, min pojkvän är helt otrolig han också, dock räknas ju han som en av mina vänner också men han är ändå mer så han får oftast en egen kategori ;) 

Jag hoppas att ni har haft en bra ledighet, och till er som börjar skolan/jobbet imorgon... Feeling sorry for you! 
Ha en fortsatt bra söndag! 
Hoho, här är en gammal bild. Slutade åttan, det gamla tjejgänget! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela