´

Nytt år och underbara människor

Publicerad 2013-01-01 21:41:57 i Allmänt

Gott nytt år på er! Hoppas att ni fick ett bra slut på 2012! 

Mitt nyår firades de första timmarna hemma med mamma och pappa plus Ottossons och mormor, trevligt! 
Tog sedan bilen och körde genom Rottne, plockade upp pojkvännen och körde vidare till Växjö och slutade året där tillsammans med fina vänner! Jag hade otroligt kul, tack till alla som var där och speciellt till Pauline och Ellen som fixat allt, mega bra! 
Åkte hem sen med Christoffer och mös en stund innan vi båda somnade belåtna efter kvällen som innehöll olika lekar, alkohol och som sagt bra vänner! 

Hoppas att ni andra hade lika bra slut som jag hade! 

Har varit ute och gått en sväng och nu väntar duschen, imorgon åker vi till IKEA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela