´

Just beställt hem

Publicerad 2013-03-20 10:35:42 i Allmänt

Hej på er! Idag är jag hemma och försöker bli frisk. Får se hur jag mår imorgon, vill ju verkligen till förskolan och umgås med barnen.. 

Har suttit och pratat med mamma i en timme om gel uv kittet som jag just beställt hem för en rätt så billig peng trots allt som följde med! Nu kan jag börja med naglar på riktigt, så kul! Vet att det är farligt att hålla på själv med sånt här pga infektioner och sånt, men det säljs ju av en anledning, intesant? Man måste ju dels börja någonstans! 

HÄR är kittet jag beställde hem! 
Gele naglar start kit + UV-lampa 36w
Allt på bilden ingår, utom penslarna vilket var synd. Men jag har hört att det fungerar med nästan vilka penslar som helst, annars får jag köpa till det! Gladis! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela