´

Sprallig och kär

Publicerad 2013-03-17 15:59:05 i Allmänt

Det låter kanske lite fjolligt men man märker på mig (jag märker alla fall..) att våren är påväg sakta men säkert. 
Jag känner mig så sprallig och har tonvis med fjärilar i magen. 

Jag inser mer och mer för varje dag hur kär jag är i världens underbaraste pojkvän. Jag inser hur underbara vänner jag har som ställer upp i vått och tort! 
 
Nu är det bara värmen som saknas sen är allting på plats kan man säga!  
 
Till er som jag umgås med som läser detta för tillfället, Jag älskar er så otroligt mycket puss och kram från eran egna lilla fjolliga flicka :* 
Butterfly tema på min mage
Foto: Nelly Söderlind 

Kommentarer

Postat av: Nelly

Publicerad 2013-03-17 16:49:26

Pusspuss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela