´

Symbolik!!

Publicerad 2013-03-11 13:39:10 i Allmänt

Måndag igen, tog bilen idag så jag fick sovmorgon.
Min pärla ska in på lagning idag nämligen.

Emelie och jag sitter och dör lite på fotolektionen, härmar lendo reklamen "sänk dig ner nu Molly"
Så otroligt kul.

Efter skolan ska jag till Kronobergsbil och hämta pappa som har lämnat min bil (jag vågade inte ta min idag eftersom att den är lite sönder)
Sen ska vi till hovshaga och sen vidare till leos lekland ;) kul måndag! Älskar att få tillbringa tid tillsammans med min underbara familj och min brorson.

Hoppas ni har fått en bra start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela