´

40 minuter kvar

Publicerad 2010-11-23 14:42:09 i Allmänt

Åh sån längtan man kan ha bort från skolan ibland. Åter igen har vi suttit stilla, varit klara och suttit stilla blö. Hatar att bli klar med saker och ting så tidigt, fast visst det är skönt såsätt men det blir så tråkigt när man inte får sluta. Jag har varit klar i snart en timme, liksom.
Fast idag gör det inte så mycket att jag får sitta kvar, ska ju ändå klippa mig kvart i fem så det är bara onödigt att gå ut i det här busvädret.
Antingen regnar det, snöar det, skiner solen eller så är det minus grader? Liksom jag förstår inte varför.

Jag vill hellre ha massa snö och minusgrader för då känns det normalt att det är så kallt om det är snö inblandat. Om det regnar och är minus grades känns det som isbitar i nyllet, inte det skönaste.
Så massa snö och minus grader- INGET BLASK! tack.

Jag ska smita bort till stationen sen när jag har slutat och vänta på min fina svägerska som kommer och hämtar mig, sen åker vi hem till dom en stund sen kör hon ner mig till stan igen så jag är nere till kvart i fem, hih världens bästa är hon!

Dags att gå, och göra någonting, vad som helst. jag dör nu
hejdå

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-11-23 17:47:39

Det var så lite <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela