´

not even a month

Publicerad 2010-11-04 12:52:16 i Allmänt

Gud så saker kan ändras på mindre än en månad egentligen? Ja folk tycker att det är riktigt sjukt. Men varför ska jag sitta hemma och hållas för att det blev som det blev? "Kallar inte det äkta kärlek" nej kanske inte nu, men det var det under den tiden, för mig åtminstonde och jag vet att det var det för dig också. Saker och ting förändras, jag känner liksom inte samma sak fortfarande som jag gjorde för ca 27-28 dagar sen. Det var underbart, det bästa som hänt i mitt liv. Ja faktiskt, om det var det för dig vet jag inte. Men jag har gått vidare och jag vet att du också har gjort det. Om du är med andra skiter jag i, samma sak gäller för mig. vi angår inte varandra på samma sätt längre. Men alltid kommer du ha en plats i mitt liv- allitd, på ett eller annat sätt.
Visst saknar jag dig, men jag mår bra, riktigt bra för att vara exakt.



Jag var tvungen att skriva av mig. Puss
Det var som jag sa, du var mitt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela