´

@ Pellepump

Publicerad 2010-11-02 15:47:44 i Allmänt

Sitter hemma i köket hos min älskade Nelly aka pellepump. Folk borde undra vart vi fick våra smeknamn ifrån dvs
nelly som fick pellepump och jag som fick hummelbummel. Lång historia som det egentligen inte är ":ppppppp"

Det var hon som började med att kalla mig för hummelbummel när jag hade på min Hummel tröja, så jag tog första bästa som kom upp i huvudet dvs pellepump tihi, ja det var den histioren. 
Var ute och gick en bra runda innan, känns bra men nu är jag riktigt trött. Lagar lite mat åt oss innan vi sticker till Braås. spagetti och vegbullar får se hur det smakar hihi. Funderar starkt på att gå och lägga mig. Fast, nä!


ha det finfint puss

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2010-11-02 16:37:36

gjort idag då?:D

Postat av: K a t t i s -v-

Publicerad 2010-11-02 18:37:03

åh ja, lov var det underbaraste som fanns i skolan;) nu är det bara massa slit :P



Igår kväll var jag barnvakt till hon på bilden å hennes storasyster så de var fullt upp :) Ikävll blir det bara lugnt och skönt :) själv då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela