´

Skyll på mig bara.

Publicerad 2010-11-26 13:58:18 i Allmänt

Hade typ en timmes lektion idag sen skulle vi ut i snöovädret. Vi gick upp till arbetsförmedlningen och snackade lite där sen tillbaka till skolan. Fick reda på att jag hade slutat då, gött att jag missade min förbannade buss på det.
Får sen ett sms som fick min dag till att bli sämst på länge.
Förhelvete dags att växa upp och gå vidare snart kanske? Det betydde ingenting för mig okej? Men skyll på mig, ja gör det.

Tog halv ett bussen hem, stötte på ludde där trevlig människa. Träffade även Christoffer, hm fisk på dig själv föresten. Ja, bussresan slutade väl för mig. Tror jag log hela vägen från Rottne till eke terminal, mina käkar var.. ömma. Jag är på banan nu, ikväll ska jag basta och jag hoppas på att min fina vän rebecca kommer hit också.

Jag är riktigt fest sugen btw, dags att dra ihop någonting snart. Jag och min älskling pellepump ska ha födelsedags fest när vi fyller år sen, moha asm.!

Ja, nej.. gött med städat rum hihi, jag ska.. göra någonting nu!
gött hejs


Glöm inte att du är riktigt dum i huvudet, svin.

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-11-26 15:32:38

JAG SKA SUPA MIG UNDER BORDET PÅ VÅRAN FÖDELSEDAGSFEST. VI SKA HA FETT MED SPRIT DET KAN JAG LOVA DIG.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela