´

what's the big deal

Publicerad 2010-11-05 10:15:58 i Allmänt

Super seg morgon, väcktes klockan nio av ett mega super gulligt sms "Tycker om dig, du är verkligen en riktigt bra kompis" en bra start på dagen när man får ett sånt gullsms! Dock hjälpte det inte mot min trötthet, fick släpa mig ur sängen för att ens orka gå på toa. Men slut på klagandet om en stund då jag äntligen befinner mig i Kalmar, hur underbart?! Jag är inte direkt ledsen över att jag ska åka bort tre dagar, komma bort från allting som verkar förvirrande och dessutom kunna lämna datorn, vara utan den i tre dagar. Tror det är det jobbigaste hehe.. Men jag kommer försöka sno min systers dator och slänga in både bilder och lite inlägg, klart det kommer bilder, eller? Påtal om bilder jag måste ladda min kamera! Och sist men inte minst jag måste packa... Jag gjorde aldrig det igår haha.. Vet liksom inte vad jag ska ha med mig. Nej slit dig härifrån nu Emeilia, fy dig!


Hörs senare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela