´

Ett mirakel föddes

Publicerad 2011-02-17 08:00:00 i Allmänt

Vet ni? Idag är det en sjukt speciell dag för att min bästa fina underbara älskling till vän fyller år idag. Ingen mindre än min fina Nelly Söderlind. Så här kommer ett litet inlägg till dig min fina. Grattis på födelsedagen stumpan <3

Älskade,älskade vän. 17 år blir du idag, helt sjukt vad tiden går alltså. Tänk att vi har umgåtts i typ tre år nu och tänk att vi inte har bråkat mer än typ två gånger under de här tre åren? Snacka vänskap. 
Jag ville passa på och berätta för både mina fina läsare men speciellt för dig hur mycket du betyder för mig om det är okej? Även om det inte är okej så gör jag det ändå. 

Du är så perfekt, det finns ingen som du bara nästan och den personen sitter just nu här och skriver till dig och det är jag. Nu menar jag inte att jag är så bra som du utan att vi är så lika till sättet om du förstår? För det är knappt någon som kan bli så bra som du är pluttis. 
I alla fall, det känns som att vi har känt varandra i evigheters evighet men det är trots allt bara ca 4 år vilket är lite med tanke på att vi båda snart är 17. 
Jag älskar att vi träffades, jag älskar att du inte bodde längre bort än Rottne så vi kunde träffas när vi började sjuan. Jag älskar varje gång jag ser dig, det blir liksom som en helt ny värld- vår värld där ingenting är allvarligt typ. Jag älskar varje gång vi träffas och umgås för med dig kan jag verkligen vara mig själv. 

Under de här 4 åren som vi har känt varandra, och under de här 3 åren som vi har umgåtts så har vi byggt upp en väldigt bra vänskap som ingen någonsin kan förstöra, vi har skapat massvis med fina minnen ihop. 
En sak som jag minns väldigt väl, var när du hade varit på Malta i en vecka, jag var i skolan helt ensam och bara väntade på att du skulle komma tillbaka. Jag fick ett sms som du hade skrivit om att du var påväg till skolan och jag blev hur glad som helst. När du kom in genom dörrarna och jag fick se dig sprang jag fram och kramade dig samtidigt som jag grät för jag hade saknat dig så mycket.
Jag menar det är väl sånna stunder man ska minnas?

Jag skulle aldrig kunna ångra mig över att vi började umgås, aldrig i hela mitt liv. Att man kunde hitta så sjukt matchande personlighet som sig själv är rätt creepy. 
Ett annat minne jag aldrig kommer glömma är när vi praoade på Ingelstadgymnasiet, en natt när vi låg och sov men vaknade av att vi båda två hörde stön innifrån grannrummet. Inga sånna onda stön utan sköna stön, ja det var två personer som hade sex. Man hörde liksom allt, två personer som låg och älskade med varandra väldigt högt. Du kommer in med en liten kommentar "Millan, hör du också vad jag hör..?" Jag svarar sjukt trött "mmm..." 
Samtidigt som jag försöker glömma att jag just vaknade av det. Det är inte det man vill vakna av när man ska upp klockan sex dagen efter! Men det var ändå kul för vi fick oss ett gott skratt
!

Sandskogsfesten vi var på tillsammans, när vi var och kissade ute i skogen fulla och fruktansvärt mycket mer flummiga än vanligt. Jag trillar ner i diket och du går över gatan och drar skämtet "Vad sa snigelmamman till sina barn? - Barn gå inte över vägen, det kommer en buss om två timmar" Haha, så sjuk humor så det är underbart. Jag förstår folk som säger att vi är dumma i huvudet tillsammans, för det är vi men inte på något dåligt sätt. Med en hjärncell var i våra huvuden så blir det ju inte så lätt ihop. Folk menar bara väl när de säger att vi är tröga, eller hur? 

Återigen ett fylle minne. När vi var i Rottne, du hade fixat mina naglar och jag hade med mig två stycken cider hemmifrån samt en öl. Du hade något som varken du eller jag vet vad det var men det blandade vi ut med fanta. Vi är ute hur länge som helst och går runt i Rottne och det är så sjukt kul. Vi skrattar åt minsta lilla och jag ramlar i två häckar. Det var typ bådas första riktiga fylla med tanke på att vi knappt drack någonting.
Det ska du och jag göra i sommar, ligga på kullen i rottne och dela en cigg eller två med varsin cider i handen. Det låter underbart tycker jag, dock dumt men sånna är vi.

Du undrar säkert vart jag har fått alla bilderna ifrån? Du kanske inte känner igen alla? Ja, det undrar jag också, det blir så när man samlar på sig hihi!

Jag har inte bara visat dig med text, utan även med bilder. Hur mycket och vad vi har varit med om tillsammans. Bilderna kanske inte säger så mycket om hur mycket jag tycker om dig, men kom ihåg - en bild säger mer än tusen ord, så nu har jag skrivit dig en hel bok.
Du förtjänar den bästa dagen älskling, hoppas du får en super duper bra dag. Du är så jävla underbar så det finns inte ord för det som kan komma från mig. Det går inte förklara hur mycket du betyder för mig, för det är obeskrivligt. Du får stå ut med det, alltså att jag inte kan förklara det. Huvudsaken är ju att du vet att jag älskar dig vad som än händer, och att jag alltid oavsett vad kommer finns vid din sida i alla väder. 
Och kom ihåg, jag skulle aldrig göra någonting medvetet för att skada dig eller göra dig ledsen eller besviken- aldrig!
Pellepump älskling, nu får du ha världens bästa dag, och jag hoppas att jag åtminstonde skapade halv blöta ögon på dig! JAG ÄLSKAR DIG BABE <3
Du betyder så mycket för mig
Ingenting kan förklara hur mycket. 
Jag älskar dig bästavän/ Din Hummelbummel

I’d catch a grenade for ya,Throw my hand on a blade for ya,
I’d jump in front of a train for ya,You know I'd do anything for ya.
I would go through all this pain,
Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for ya baby and I know you would have done the same!

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-02-17 16:52:48

Haha du är så jävla underbar älskling! fan vilken fin present! jag älskar dig no matter what!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela