´

Fest

Publicerad 2011-02-26 14:47:33 i Allmänt

Skulle gärna vilja säga godmorgon men jag känner att det blir lite fel då!
Igår hade Nelly och jag fest hemma hos mig med massa folk, visste dock inte vilka hälften av alla var men jaja. 

Det låter konstigt men jag har fan ingenting att skriva, eller så kanske jag har det fast jag inte kommer på någonting bara.

Allihop gick hem typ klockan ett, det var inte många kvar alls en del låg uppe på mitt rum och fulade sig och resten satt i trappen medan mamma berättade för folk att nelly och adam var så lika? nej jag tycker inte det haha.. 
Vi gick ner och åt när alla hade gått hem, sen gick vi upp och la oss i samma rum allihopa och pratade. Allihopa innebär jag, nelly, anna, victor, marcus, adam och timmy. Nelly och adam gick in i mitt rum och somnade, timmy och marcus sov ute i hallen, anna somnade rätt tidigt i samma rum som mig och victor. Jag däremot kunde inte somna för mina panik attacker med min andning, det var knasigt. 

Idag vaknade vi runt halv tio tiden, nelly kom in och hoppade på mig. Vi var berädda på att vi skulle få städa upp allting men sen visade det sig att mamma hade varit uppe till klockan sex och pratat med Raimo sen hade min bror kommit hem vid klockan sex så satt mamma och pratade med honom också och samtidigt hade hon städat upp allting på nedervåningen. Hon är underbar.

Guysen åkte vid tjugo i ett, nelly och jag gick ner till ica och köpte ostbågar haha.. Jag börjar bli riktigt jävla trött nu så jag tror jag ska sova en stund, skulle behöva det tror jag. Och det var sån där helt onödigt info som ni egentligen inte behövde veta!
Tack för en fin kväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela