´

Hey, vi kör en Kissie

Publicerad 2011-02-02 18:11:07 i Allmänt

Eftersom att jag tycker att det är så kul att leka i PS, så har jag därför börjar förminska mina omkretser. dvs armar,ben och midja. Nej, jag har inte börjat göra det så som kissie kör på varje bild hon lägger upp på sin blogg som är på sig själv. Jag gör det mest för att se en skillnad för mig själv och för att det är kul, men idag hade jag tänkt att dela med mig av den här fina bilden som jag nyss gjorde om på mig själv. Sicka underverk photoshop kan göra alltså..
Här får ni även orginalbilden.
~

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela