´

hostar ut mina inälvor

Publicerad 2011-02-21 20:59:29 i Allmänt

Fyfan för den här jävla förkylningen, hoppas inte jag åker på feber som min lilla älskling har gjort, usch vad jag lider med dig babe! Hoppas att vi är friska tills fredag bara!
Jag har just ätit puffar och druckit te, fyfan vad gott det var.
Imorgon? Början på lovet som går mot sitt slut, fyfan jag vill inte börja skolan igen det är hemskt.. Wello
Jag har inte ens några planer för veckan, och det är nästan ännu hemskare.

Jag ska ta och sova nu, jag sov ju inte så värst mycket i natt. Jag har varit duktig och ställt klockan på 10 imorgon så jag inte sover bort hela dagen, om det är fint väder kanske jag går ut och fotar lite.
Men nu är det fortfarande Måndag, och jag ska slänga ner huvudet mot kudden och drömma lite, låter underbart
it is a closed chapter, but all authors must begin on a new book sometime

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela