´

Hutter

Publicerad 2011-02-10 22:14:54 i Allmänt

Kom hem från gården för typ en timme sen, jag skulle gå upp och duscha direkt men det blev inte av för jag märkte att stängslet till hundarna var trasigt och mamma låg i sängen och halv sov och pappa var inte hemma så jag var gullig och gick ut och försökte laga.. Gick inte så bra, silvertejd hade funkat perfekt i det läget men det fick bli ett skosnöre istället. Och för att jag var så duktig så kände jag att jag förtjänade en riktigt varm och skön dusch. Så jag gick upp för att duscha, kliver in och upptäcker - INGET VARMVATTEN! jag kände att det inte fanns någon återvändo för jag var verkligen tvungen att duscha.. Så ja, fem minuters ISKALL dusch fick det bli därav rubriken. Huvudvärken blev värre efter den kalla duschen också, nä fy. Nu ska jag krypa ner under mina två täcken och stänga av hjärnan en stund och sova. Imrogon har vi matte och det skulle jag kunna spy på.. Svenskan också, dock inte lika farligt som matten, men ändå.

Godnatt!
allmänt ful haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela