´

kaos

Publicerad 2011-02-23 11:14:23 i Allmänt

Det bästa som finns innan man somnar är att få ett gulligt sms, eller hur? Antingen det, eller att man har en gullig person bredvid sig som brukar skicka det där gulliga smset. Så klok jag är.

Jag vet inte om jag somnade snabbt eller inte igår, jag låg ju och kollade på 9 avsnitt av californication, jag bestämde mig för att spara de tre sista tills idag hihi.

Jag fick min förbannade host attack innan jag skulle sova igår, varför får jag alltid det? Sen börjar det allid klia under hakan på mig när jag blir sjuk och varför gör det alltid det? Jag blir galen på sånt haha.

Nu ska jag ta mig upp ur sängen, sen ska jag ta och göra en ny lista på hur många som kanske kommer på fredag, jag börjar få lite små panik över att det kommer bli jätte många och att det kommer bli total kaos här. Amagad, okej write u later

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela