´

Nyfärgad

Publicerad 2011-02-23 22:50:32 i Allmänt

mitt hår sjunger just nu hallelujah! Fyfan vad skönt och fräsht med ny färgat hår. Imorgon ska vi in till stan och se om vi hittar oss någonating fint, eller ja Nelly ska kolla om hon hittar något fint jag ska nog spara mina pengar, det lilla jag har kvar. Det är ju snart ny månad så då kan vi börja shoppa loss igen.

Nu ska vi sova, vilket jag har längtat efter hela dagen, yippi.
Vi hörs imorgon fina läsare för nu ska Nelly och jag hosta ikapp!

sommar.. <3

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-02-24 08:12:50

Skönt med nyfärgat hår, då känner man sig alltid lite extra fin =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela