´

Överskottsenergi

Publicerad 2011-02-17 20:56:32 i Allmänt

Jag har städat mitt rum och toaletten nu, gud vad jag är duktig.
När jag duschade innan blev det dock en liten översvämning på toan, ca en cm vatten flöt från duschen till handfatet (ca en meter eller något) det var mindre kul att torka upp det, dock inte första gåmgen som det händer mig.
Men nu är det rent i alla fall! Sitter och kopplar av med min tredje kopp te för dagen och ska snart lägga mig tror jag. Fast först måste jag platta mitt hår, för annars får jag det inte platt imorgon, och det är jobbigt.
Jag har även fått överskottsenergi igen, nice va?
Tror jag börjar få träningsvärk efter dagens stepup, gött ju. Fyfan vad jobbigt det var, jag hade världens vattenfall i pannan och mellan pattarna.. vissa andra hade i röven, nice- nej, speciellt inte när man har grå mjukisar på sig och står framför mig och böjer sig..!
Anyways, jag ska ta och fixa iordning mig för sängen.
Imorgon ska jag till skolan, matte och svenska kör vi på då.. Sucks, efter skolan ska jag umgås med mina fina vänner, nelly, rebecca, victor, adam och marcus - fredagsmyyys!


Do you remember our first kiss?.. I do!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela