´

Sovmorgon

Publicerad 2011-02-04 10:36:14 i Allmänt

Fytusan vad skönt det var att sova ut idag. Skönt att överhuvudtaget vara hemma idag måste jag säga!
Jag vill gå upp och gå för att känna om jag har fått någon träningsvärk än, om jag inte har fått det så är det fan konstigt.
Jag vaknade för inte alls så längesen upptäckte att jag hade ont i halsen.. Det är säkert för att jag satt ute igår och väntade på bussen i över en timme.. Men vem vet.
Hade tänkt att "vila upp mig" lite idag också med tanke på att jag ska presentera alla band på RK ikväll, haha fyfan jag kommer ju dö. Dels kommer jag presentera namnen fel heja mig på den punkten.
Måste försöka städa upp på mitt rum också det ser verkligen förjävligt ut.. Men jag tror jag ska sova en stund till, jag menar det är ju inte varje dag man får vara hemma från skolan.
blog u later

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela