´

passion

Publicerad 2011-01-18 19:19:31 i Allmänt

Usch vilken sliten och jobbig dag det var idag. För det första ingen dator i skolan idag. För det andra så somnade jag två gånger under en lektion för det tredje så somnade jag en gång på bussen, attans.
Datorn är rensad nu i alla fall, behövde ominstallera allting på nytt vilket är jobbigt. Ingenting stämmer över huvudtaget. Upptäckte nyss att alla mina PS brushes är borta också suck.. Allt känns så nytt, blö..
MozillaFirefox funkar förstås inte nu heller, jävla skolan som har blockerat skiten åh..
Nä jag ska klä på mig sen kila ner en sväng till gården för att träffa min pärla.

Okej, vi hörs!

...atnabetsåmgaj
suck

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-01-18 20:15:21

måste du ju inte, bara börjar träna lite och kanske inte äta så mycket donken :D



och det där uppe ser ut som grodyngel hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela