´

Sa någon lov?

Publicerad 2011-10-28 17:53:27 i Allmänt

Kom hem för en timme sedan ungefär och nu ska jag iväg igen, till rottne. Imorgon åker vi till Ullared, wey. Kommer vara fullt med folk! Undrar hur många armbågar och slag man kommer få mot sig eh.. 

Praktiken är slut också, fick med mig två chipspåsar, en 1½ liters cocacola och några små påsar godis som tack för hjälpen. 
Packa klart, sen ta bussen om 20 minuter. Hörs ikväll eller imorgon.. eller söndag. Ha en fin helg oavsett! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela