´

En dator med internet!

Publicerad 2012-08-06 15:41:41 i Allmänt

Hej på er! Längesen jag uppdaterade från en dator nu haha..

Åkte in till stan idag med Nelly, hittade lite saker som jag kanske kan visa upp någon gång om jag orkar osv. Nästan 1000 spänn fattigare dock.. Men jag behövde lite nytt till garderoben så det var värt det. 

Nu har vi dock ett litet problem, vi vet inte vad vi ska göra ikväll. Hur kul är det att ligga hemma och ha tråkigt, fast såklart det är ju rätt skönt när det är dåligt väder ute. 
 
Känns rätt skönt att kunna skriva ett normalt inlägg från en normal dator! 
Vi installerade vårt nya bredband i lördags men det kommer inte börja fungera fören den 13 augusti vilket är riktigt jävla segt. Förbannade blixt som ska slå ner utanför huset och slå ut internet.. 
Nåväl, det är ingenting att deppa för! 
 
Hoppas allting är bra mer er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela