´

ett levande exemplar av kärlek

Publicerad 2010-08-10 16:49:34 i Allmänt

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag har världens finaste pojkvän! Han gör allt för mig, likadant så gör jag allt för honom!

Mysis kom igårkväll, glodde på tv och somnade. Jag steg upp halv nio idag och smet ner till fotbollen vid kvart i tio. Imorgon ska jag lätt upp vid nio alltså. Älskling låg kvar i sängen tills jag kom hem vid kvart över ett, sen gick vi ner och åt mat. Nu har han åkt hem och jag är typ depp redan, ses inte på ca 3 veckor nu (kanske om jag har otur) annars ses vi nog snart.

Känner att jag inte har någonting vettigt att skriva, så jag lägger av här!

på fredag blir det mys hos rebecca med massamassa folk, längesen nu!

ha det najs!

Kommentarer

Postat av: Sannaliten

Publicerad 2010-08-10 17:22:24

Hej! Hur är läget? Fin blogg!



ps. Jag lottar ut ett valfritt smycke värde upp till 599:-, kika gärna in! (Än så länge inte en enda deltagare) OBS! Var noga med att kommentera i RÄTT inlägg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela