´

förstår inte riktigt

Publicerad 2010-08-28 10:32:11 i Allmänt

Godmorgon på er alla fina bloggläsare!

Vaknade för sisådär 30, 40 minuter sedan, och jag förstår inte varför jag ens är uppe redan nu? Tror det är för att jag är van att stiga upp så tidigt redan. Men visst hellre det än att ligga i sängen och slösa bort dagen, intesant?
Somnade ju även väldigt tidigt igår, rätt förståeligt när man stiger upp klockan sex varje morgon och sen sitter på tre timmars lektioner med en rast under varje lektion i skolan.

Inga planer inbokade för dagen i alla fall, blir det jätte dåligt väder ska jag försöka ta mig ut och springa en runda. Ska nog även plocka upp lite kläder från mitt golv och tvätta allt som är smutsigt. Annars är det ingenting jag har på hjärtat,

Funderar också lite på att dra igång någon tävling igen, något förslag? Ni får jätte gärna komma med förslag på något skoj som ni vill delta i.

Kommentarer

Postat av: cattiseriksson

Publicerad 2010-08-28 10:35:16

Mjo :D

Hur är det med dig? Några planer för helgen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela