´

hemma idag

Publicerad 2010-08-19 13:41:02 i Allmänt

Rebecca och jag stannade hemma från skolan idag, känner att det är lite illa av oss. Men jag kände inte för att åka ner till Lund för att gå på fotoutställning tredje dagen i skolan, när inte rebecca skulle med. Hon vågade inte riskera någonting med tanke på vad som hände på väg till liseberg. Så vi stannade hemma istället. Vilka underbara förälrar jag har som förstår en i alla fall.
Men imorgon blir det skolan igen, då hämtar vi även ut våra datorer, det är väl det man längtar till heh.

Imorgon är det även dädesjömarknad, tradition att gå på den, så vi får hoppas på att vi slutar tidigt imorgon också. 

Helg igen imorgon, underbart! Kan inte träffa älskling i helgen heller dock, det är förfärligt!  there is no words, which can explain how i feel for you.

Kommentarer

Postat av: cattiseriksson ♥

Publicerad 2010-08-19 13:43:10

Lyx att ni ska få data också (; tycker allt blir bättre när jag slutat skolan :o

Postat av: hannas blogg

Publicerad 2010-08-19 13:50:29

Haha! det fick vi också, dock i spö-regn! ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela