´

Taggar inför skolstart

Publicerad 2010-08-14 20:19:31 i Allmänt

Om man nu kan göra det?
Igår var första gången på hela sommarlovet som det verkligen hände någonting kul, dock har jag ju haft kul så men det här var ju något extra kanske. Vaknade idag så kollade vi på The last song, som jag har velat se såå häär länge.

Vi åkte sen hem till mig där mamma och pappa bjöd rebecca på middag, Emelie visade mig hur man gör inbakade flätor - jag har fortfarande inte lärt mig, suck.

På tisdag börjar jag och resten av johnbauer ettorna skolan, fucking otroligt! Så nu får vi försöka ha så kul som möjligt innan skolan börjar som sagt.
Vi ska göra oss någotning att äta nu, sen ska vi kanske basta en sväng, skönt att få skrubba sig ren.

Imorgon händer vad? ingenaning men det lär vi märka.

Ha en toppen kväll everyone
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela