´

Vilken crazy dag!

Publicerad 2010-08-12 17:34:16 i Allmänt

Jag har lärt mig att man aldrig ska spela fotboll med skor utan dobbar. Idag hade jag mina vanliga inneskor (PÅ BLÖTT GRÄS!), ha inte det. Jag skulle skjuta iväg bollen och det slutade med att jag landade på ryggen och fick massa oroliga åtta åringar hihi. Vi slutade kvart i ett idag. Det brukar alltid vara "årliga vattenkriget" som någon av oss startar, så anna och jag sprang och hämtade allas flaskor efter vi utklassat dem på match och sprutade ner dem. När vi sprang mot våra små spelare hörde vi massa skrik bakom oss, de andra två grupperna hade kommit ner med stora hinkar, vatten flaskor och allt möjligt man kunde ha vatten i. Jag är bara glad att jag inte hade telefonen på mig i det läget. Fyra dyngsura tränare och ca 30 lika blöta spelare slutade det med. Till och med barn som jag inte vet vad de heter kom med hinkar och hällde över mig. Det var lite kul faktiskt.


Nu ska jag äta pizza eftersom att varken mamma eller pappa orkar laga mat efter de kom hem halv sju på morgonen, sen ska jag smita bort till Rebecca en stund.
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela