´

In Rottne

Publicerad 2010-10-31 11:32:20 i Allmänt

Himla massa tjat om rottne nu för tiden. Men jag tycker det är mys, man liksom slipper alla problem när man är i rottne känns det som.
Skulle ta en buss någon gång men den gick inte så nu vet jag inte hur jag ska hinna hem för att simma, attans. Får se om någon snell lite själ kommer och hämtar mig annars får jag råna en gammal tants rullator och sen rulla hem hih. 

Uppdateringen om filmen igår väldigt kortfattat - DEN SÖG eller alltså, den var bra så men den sög i 3D formatet man märkte inte av det över huvudtaget, okej typ en gång när det kom rök och en annan gång när de slängde en planka? vafan. Inte värt 125 spänn! Dessutom glömde jag min cocacola och mina glasögon, attans.

Kommentarer

Postat av: K a t t i s -v-

Publicerad 2010-10-31 12:11:04

Härligt !! Jo allting är bra med mig också, har varit i eskilstuna hela helgen så det är as kul :) hur har din helg varit?

Postat av: Mariuskatharina

Publicerad 2011-08-26 08:16:53

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela