´

1480

Publicerad 2011-08-10 15:00:40 i Allmänt

Hah, trodde jag hade skickat lite fler sms än så.. Jag har alltså snålat på mina sms i onödan? Dåligt där. Nu kan vi börja smsa igen utan att vara orolig ;)
Raderade nyss allting i min "meddelanderäknare" tror jag hade skickat runt 7400 stycken på tre månader eller något, hade sammanlagt 14000 någonting i "totalt antal meddelande" Jadå, det rullar på perfekt.
Jag är klar för kalajs också, eller sminket i alla fall. Jag hittade min pincett och nu är det bara håret och kläderna men det fixar jag efter några avsnitt av andra!

Kommentarer

Postat av: k a t t i s -v-

Publicerad 2011-08-10 15:17:44

Oj vad jobbigt :] Så är det för min lillasyster, hon blir aldrig brun :o hon blir röd å sen blir hon vit igen :p

Postat av: k a t t i s -v-

Publicerad 2011-08-10 15:19:46

haha åh vad drygt !! :p

vet du hur man flyttar inlägg till en ny blogg?

Kram

Postat av: k a t t i s -v-

Publicerad 2011-08-10 15:28:46

hm måste hitta på ett sätt att göra det :)

Hur ser din dag ut?

Postat av: k a t t i s -v-

Publicerad 2011-08-10 15:43:43

jag försökte leta på google men hittade ingenting. ja jag får skicka iväg ett mail :p

Åh vad kul, länge sedan jag var på kalas. Eller ja, killens syster fyllde 14 för någon vecka sedan men de var bara grill å sen lite tårta på de :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela