´

Alltid sämre

Publicerad 2011-08-14 13:20:02 i Allmänt

Min förkylning blir värre känns det som, vaknade med ännu mer ont i halsen och en extremt igentäppt näsa? Jag börjar jobba lite imorgon kan inte typ immunförsvaret visa lite hänsyn? Orka springa runt och träna småbarn om man knappt kan andas normalt. Nog med den dåliga konditionen, nu ska man dras med förkylningen också. Nog med lipande.


Ska ta och sätta in linserna så jag slipper huvudvärk, ska städa mitt rum, byta sängkläder och sen ska jag på mötet angående den kommande veckan. SEN kan vi börja lipa åt att det bara är en vecka kvar till skolan börjar??? Kan säga så mycket som att jag inte vill börja skolan igen, har haft ett kort lov känns det som. Ett lov som har gått såhär fort. Wellwell, dags att göra lite nytta, måste försöka laga punkan på cyklen också så jag har någonting att ta mig till fotbollsplanen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela