´

Hemmafru

Publicerad 2011-08-14 15:09:11 i Allmänt

Inte riktigt kanske, men jag har varit duktig. Städade mitt rum och bytte sängkläder så nu är det fräsht i sängen igen. Gick ner i källaren och hängde upp tvätten, vilket bara var min tvätt. Om man kollar nere i källaren så ser man bara svarta kläder.. Startade även ny maskin med bara vita kläder. Dock var det två eller tre plagg där som var mina men vad gör man inte för familjen? Plockade upp lite kläder som låg på golvet där nere också, såg ut som ett bombnedslag.. Måste få i mig lite mat i magen, börjar bli hungrig. Åt ingen frukost innan så det är väl dags nu antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela