´

sånt är livet

Publicerad 2011-08-07 20:18:18 i Allmänt

Fy vad trött jag är. Körde hem från stan efter ha besökt storebror, emelie och bebismagen. Jätte stor bebismage är det nu, och jätte söt! Men tror själva bebisen kommer va sötare ute än där inne. Tror den kommer göra mer nytta ute än inne också faktiskt. Dags att komma ut nu fasters lillpojk! Oj... Faster, svårt att inse men jag ska bli faster hah coolt! Gör det mig äldre då eftersom att faster låter äldre än moster? Njä vet inte, hade varit coolt.
Ligger i sängen och väntar på att ögonen ska släckas ner. Jag är jätte trött, kunde knappt hålla ögonen på vägen när jag körde bilen hem.. Ska kolla klart på AFV också och även försöka sluta nysa och bli frisk? Ja jag har gått och blivit sjuk-are, men så blir det när man går i regnet i bara skjorta. Jag är glad att jag inte hade shorts också..
Antar att det är livet ja!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-08-07 21:04:32

Ja faster låter gammalt ;) Gamla Millan! Men håller med, han kommer vara till mer nytta utanför, uscha! Men jag jobbar på de ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-07 21:22:02

Emelie; Haha ja, du får dricka ditt hallonbladste eller vad det var! Jobba på nu ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela