´

Tidigt

Publicerad 2011-08-20 11:47:07 i Allmänt

Somnade rätt tidigt igår. Skönt det, hoppas på att jag somnar lika tidigt idag och vaknar innan nio tiden imorgon eller innan tio alla fall. Planerar så att jag ska kunna somna imorgon kväll så man är pigg till skolan. Brukar alltid ligga vaken till tre - halv fyra tiden innan skolan börjar (vare sig det är lov eller bara helg) Vet inte vad det kan bero på. Det är ju inte direkt bra heller att sova två timmar ungefär när klockan ringer vid sex och bussen går vid sju. 

Idag vaknade jag helt av mig själv, ingen klocka, inga ljud eller någonting klokcan halv nio. Trodde till "min fasa" att klockan var halv tolv - tolv. Men det var den ju inte så.. Men jag somnade om till halv elva tror jag. Förtjänade en sista sovmorgon tycker jag. 

Jag ska tydligen med mamma och pappa ut och leta svamp i skogen sen, efter det ska vi åka och hälsa på mina trollungar också. Trols och Rasmus om ni minns dom? Så sjukt längesen jag träffade dom, hoppas bara det blir av nu. Har ju trots allt ingenting att göra ändå så. Men nu, frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela