´

Blåste bort

Publicerad 2011-12-09 16:53:18 i Allmänt

Jag fick lämna in min bebis på reparation idag, ghostade om den jäkeln för tredje gången då det egentligen bara skulle varit andra. Alla mina saker från datorn försvann men jag lyckades rädda mina bilder och mina skolarbeten (tack och lov...) 
Det gick fort att bli klar med datorn så nu ska jag ominstallera allting, utrorrent, spotify samt itunes.. Jävla krabb det där. Mest glad att han kunde rädda mina bilder, annars hade jag dött..  

Påväg från skolan till bussen innan höll jag på att blåsa iväg. Påväg från bussen och hem höll jag på att inte kunna ta mig framåt. Vafan är det här? Det är december och nästan storm ute, utan snö (!!) 

Sitter inne nu och dricker te och bloggar.. Har läst alla mina 50 olästa blogginlägg från olika bloggar nu också. Borde köra igång med mitt naturarbete så jag kan få ett betyg i ämnet nästa vecka. 
Dels tror jag att jag får VG på mitt prov jag gjorde idag. Heja mig som fan. 

Ska ge mig på inställningar till datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela