´

Julaftons morgon!

Publicerad 2011-12-24 10:04:23 i Allmänt

Vaknade vid åtta idag av att kusinerna kom hit för julfrukost. Timmy knackade på dörren och frågade om jag var vaken, skön känsla att nästan bli väckt av min bror, det var ett tag sen. Åt frukost sen gick vi bort till mormor en sväng. 

Just nu duschar Emelie och alla andra bastar, jag sitter på rummet med babyvaktaren och håller öronen öppna om Jappe skulle vakna men han sover så lugnt. 

Stod på Timmys gamla rum innan när vi hör hur det springer någon i trappen, både Emelie och jag trodde att det var hunden som blev tokig av Jappes skrik men det fanns ingen i trappan. Kusligt. 
Ska ta något att äta när Emelie kommer ut från duschen! Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela