´

jag_har_håriga_ben_94

Publicerad 2011-02-03 16:57:43 i Allmänt

Tog en tidigare buss hem idag. Jag kollade på nätet när nästa buss gick hem "13.25" okej. Klockan var 13.00 och jag gick bort, satte mig i en busskur och ser världens kortaste människa (borde varit) jag sa för mig själv högt "Omg...she's so small... And so fat.." haha vilket liv..
Jag upptäckte sen (ca 20 minuter senare) att bussen inte hade kommit så jag smsade till rebecca och sa att bussen inte hade kommit, så det visade sig att jag hade kollat fel på tiden och att bussen i själva verket gick 12.25... Så jag fick ta 14.10 bussen hem. Jag trodde jag skulle spy och äckla mig på bussen hem för jag mådde så sjukt illa.
Men den historien blev kort, nu är jag hemma. Gick in i duschen direkt när jag kom hem så jävla skönt var det. 
Satte mig vid matbordet i endast en stor t-shirt och underkläder och benen var uppe vid hakan som alltid när jag äter mat. Fick se mina otroligt håriga ben, och kom på att jag verkligen borde raka dom. Men vem orkar det? Nej inte jag.. Det får nog vara ett par veckor till haha..
Nu ska jag mysa ner under täcket och kolla på tv- underbart! 
fiiiiint, gillar att sista bilden bara tog fokus på en del hårstrån.. xD

Kommentarer

Postat av: Yohanna

Publicerad 2011-02-03 17:36:55

det är fan skönt att slippa raka benen på vintern, dock har jag pojkvän jag träffar 2 helger i månadern typ så det blir tyvärr att jag rakar benen. men hade jag inte haft pojkvän hade jag fan inte rakat dem :D

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-02-03 18:09:58

"Men den historien blev kort,"



Som människan du såg vid bussen :D

Postat av: Yohanna

Publicerad 2011-02-03 18:10:45

svä. hahahha neee, jag har mjukisbyxor på mig hela tiden så palla ändå inte raka då :D

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-02-03 21:25:57

sv: ne det händer fan inte ofta!



hihi du kommer aldrig få reda på var huvudet sitter heller :D

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-02-03 21:33:33

Ne huvet sitter inte i min rumpa.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela