´

home

Publicerad 2011-01-07 22:34:15 i Allmänt

Gokväll på er finisar. Nu är jag hemma från Växjö. Åt middag hos min kära bror och Emelie, vi fick Lasangette(?)
Det var faktiskt gott, jag har inte ätit det förut och tyckt om det.
Vi blev kvar ett väldigt bra tag kom hem ca 22.00. Det var egentligen meningen att jag skulle sovit hos Daniel i natt, men jag kände att det blev lite försent för att komma hem till honom klockan tio.. That's life så det fanns inte mycket att göra.
Jag ska tvätta bort mitt smink sen ska jag -(SOM NELLY HATAR ATT SÄGA FÖR ATT HON TÄNKER PÅ K*LLA hihi)- sätta på herkules och somna till den tror jag.

Det luktar tobak i mitt rum, varför gör det de för..?
Wellowell, vi hörs imorgon finisar!

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-01-07 23:39:39

meh ;<

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela