´

Homosexuella tankar

Publicerad 2011-07-27 22:58:39 i Allmänt

Jag kom just på en sak. Homosexuella killar är oftast snygga och bor i stockholm..? Bara en tanke som slog mig.
En annan sak som Nelly och jag diskuterade (vilket hon säkert inte minns?) är att hur kan man göra ett beslut om att man är homosexuell innan man har blivit av med oskulden med motsatt kön? Om man är vänd mot det andra hållet men inte haft sex än så måste man väl pröva båda delar, eller? 

Jag slog tankarna igen, bäst är jag. 

Igår kollade jag på According to Jim på comedy central, ni borde ha sett det? I alla fall. Där fick Jim nog och ville inte följa med sin fru Cheryl på flera musikaler så han bestämde sig för att skaffa en bögkompis till Cheryl. Där önskade jag att jag var i hennes kläder för jag vill också ha en. Tänk vad mysigt det hade varit att gå på stan och fika med en kille utan att behöva vara typ kär i honom? En kille som gillar shopping, smink, målade naglar och som klarar av att lyssna på problem. Jag hade varit i himmelriket!


Det var någon som frågade mig varför just en homosexuell killkompis? Varför inte en homosexuell tjejkompis? (Minns inte vem det var som frågade..?) Men i alla fall. Svaret på den frågan är ju änkel. Jag kan ju inte ha (eller kan och kan..) en homosexuell tjejkompis, tänk om hon skulle bli kär i mig liksom? Vänskapen blir förstörd på en gång. Inte för att jag skulle köra iväg mina tjejkompisar om dom kom ut som homosexuella men jag hoppas att ni fattar vinken?
Jag undrar om man kan anonsera om det på nätet att man söker en homosexuell killkompis som gillar shopping osv..?
Jonas Bane på bilden. Måste börja kolla på andra avenyn igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela