´

ibland alltså

Publicerad 2011-07-10 16:09:51 i Allmänt

Mamma: När kommer du hem?
Jag: Ehm jag tar tjugo över tre bussen. 
Mamma: Okej för vi tänkte åka ut och fiska lite.
Jag: Ah men jag vill med.. 
Mamma: Jaha... när är du hemma då?
Jag: Typ kvart i tre..
Mamma: Okej för solen försvinner ju också.
Jag: Ja jag vet? Men jag har velat fiska hela dagen så jag ska med.
Mamma: Okej men då åker vi till Raimo och hämtar nycklen sålänge då.
Jag: Ah gör det då.
Mamma*sms*: Vart är du?
Jag*sms*: På bussen, snart hemma.
Mamma: Kom till Raimo så åker vi direkt.
Jag: Nä måste hem först.
Mamma: Jaha men kom hit så åker vi.
Jag: Men jag orkar inte gå dubbla omgångar -.-? 
Mamma: Men är du hemma då?
Jag: Ja jag är hemma nu. 
Mamma: Okej vi kommer. 

Jag*ringer*: Vart är ni?? 
Mamma: Jag ska bara dricka upp min öl som jag fick av Raimo så kommer vi.
Jag: Jaha...
Mamma: Vi kommer snart.
Jag: Hejdå -.-
Mamma är lite dubbelmoralig av sig som ni kanske ser. Ibland är hon rätt smart.. Inte.

Kommentarer

Postat av: k a t t i s -v-

Publicerad 2011-07-10 20:19:11

haha rolig konversation ;) Var det ingen värmande sol utomlands? hade ni det bra då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela