´

och just då fanns det inget skönare

Publicerad 2011-06-26 20:21:36 i Allmänt

Jag ska verkligen försöka komma igång med bloggandet igen. Rätt så typiskt att Nelly har bloggat så mycket nu när jag har varit iväg, rätt typiskt henne att bara blogga när hon har tråkigt ööhö.
Kom just hem från en sväng på sjukhuset, var och hälsade på fina morfar som har varit där alldeles förlänge nu. Tog även en sväng förbi mormor innan vi åkte hem. Hon blev så glad när hon fick se att jag var hemma igen haha.
Måste tillägga att just igår fanns det nog inget skönare än att få komma hem och mötas upp av min fina Victor som jag varit utan sen torsdags förra veckan. Nu väntar jag lugnt och skönt på att Tisdag ska komma så jag får träffa bästavän också, då är nästan allting fullbordat!
Jag ska snart sova, helt seriöst. Victor och jag vaknade runt elva sen somnade vi om till halv två, oups..
Ni ska få lite bilder från resan innan jag släcker ner för dagen iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela