´

örk

Publicerad 2011-06-08 01:02:00 i Allmänt

Ska ta och sova, försöka glömma smärtan av att jag saknar min victor. Han som alltid säger " jag älskar dig" innan han somnar, han som kysser mig på ryggen när jag ligger och sover och  han som alltid säger " jag älskar dig" innan han åker ifrån mig. Han som är min, bara min. Han som alltid håller om mig när vi ska sova och han som håller om mig och säger " det är ingen fara älskling" När det åskar och blixtrar. Han som verkligen bryr sig. Det behöver jag.
För du är helt underbar min älskling!


Efter X antal cider och efter att ha skrikit " För christian har tagit studenten, För christian har tagit studenten, För christian har tagit studenten!!!!!!!! Fyfan vad han är bra " Cirka 100 gånger så är man rätt slut. Jag måste sova och få lite sömn. Sista lediga dagen imorgon sen pallra sig tillbaka till skolan igen. Usch och fy.
Vi hörs imorgon
Eller senare.

Kommentarer

Postat av: SOFIA

Publicerad 2011-06-08 09:59:33

Hoppas du får en kanon dag vännen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela